Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-12, 13:30   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: SSD på MacBook fra 2006

Opprinnelig lagt inn av Mr-JG, her.

Ja fant den til slutt jeg og
Lion og oppover var ikke støttet for maskiner eldre enn 2009 fikk jeg beskjed om når jeg prøvde å oppgradere vidre fra SnowLeopard.

Maskina går iallefall så det griner! Vel, ingen lyder fra HD lenger da bare litt viftesus, vurderer faktisk å kjøpe nytt batteri og.

Takk for hjelpen

Har ML på min 2008 MBP. Problemet med din fra maskin fra 2006 er vel at den har Core Duo-prosessor som er 32-bit i stedet for Core 2 Duo som er 64-bit. Videre er det en del maskiner som ikke lar seg oppgradere pga. grafikkprosessoren de benytter. Det er imidlertid en temmelig kunstig begrensning - det hadde ikke vært noe i veien med å kjøre ML på disse maskinene bare det har vært en driver til grafikkprosessoren. At man evt. manglet enkelte grafiske elementer i GUI-et fikk være så. Skal ikke se bort fra at noen hacker til noe slik at ML kan installeres på de eldre maskinene. Men i utgangspunktet virker det som et ganske så bevist valgt fra Apple og ikke gi den støtten til disse maskinene.... (kjøp nytt i stedet....).
Altså - har man maskinene med de eldre ATI-grafikkprosessorene eller de eldre Intel-grafikkprosessorene lar det seg installere. Er det første MBP med Geforce 8600GT lar det seg installere.