Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-12, 19:21   #55
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har vært hjemme i dag og sitter og ser på Luksusfellen Sverige

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er vel litt forskjell på å akke seg over andres ulykke og andres idioti? De tingene kan ikke helt sammenliknes.

Ke? Det er jo dumme valg og uopplysthet som ligger bak begge deler, er det ikke? Jeg for min del synes det er mindre idiotisk om naboen en gang i livet kjører med ett barn i overlast enn om han konsekvent bruker hele lønna og litt mer på hagegnomer mens kone og barn sulter.

Anyhow: Jeg får akkurat den samme tacky følelsen av alle "er du gaal, det ville aaaldri jeg gjort" i typiske bilsikringstråder.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat