Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-12, 22:51   #7
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp med kjøkken!!!

Jeg syns det ble litt urolig fordi du blander forskjellige bredder, store skuffer og små skuffer og skap. Jeg ville prøvd å se om det er mulig å få det til å gå opp med like brede skapstammer på de fleste underskapene. Jeg syns ikke du trenger en rekke med små skuffer fordi du har mange store skuffe skap. Hadde også satset på skuffer i høyskapets nedre del og til venstre for vasken.

Har du målt opp arbeidstrekanten her, jeg syns avstand mellom vask og koketopp er viktigst, den bør ikke være for mange skritt.