Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 11:29   #15
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: lese barnas dagbok osv

Opprinnelig lagt inn av Esmeralda, her.

Jeg satser på at de kommer til meg om/når de får probelmer uansett årsak. Og det er ikke alt unger vil at foreldrene skal vite, og det er ikke alt foreldrene SKAL vite heller.

Unger må få prøve seg selv i livet, og jeg satser heller på å gi de en god, solid og trygg plattform hjemme. Sånn at de vil føle at de blir tatt på alvor og er trygge på meg.

Veldig enig i dette. Jeg vet at barna mine kommer til å bli store, og at det ikke er mulig eller egentlig ønskelig at de aldri skal oppleve litt konflikter eller motgang på veien. Jeg husker godt fra tiden på ungdomsskolen at det var et par foreldre som alltid kom og ordnet opp for ungene sine om de ble uvenner med noen. Gjett om de ungene fikk høre det etterpå.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat