Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-07, 20:47   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Litt bråk? Jeg tåler litt bråk, jeg tåler faktisk ganske MYE bråk så lenge det foregår på normale tider. Borring og skikkelig høy hamring i veggene langt ut på kvelden er både forbudt og hensynsløst. Så lenge det faktisk står i reglene at det skal være ro etter kl. 19, så er det uinteressant om folk får tid eller ikke, det er ikke lov. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg ikke irritert meg (kanskje på vegne av andre da, siden jeg faktisk har empati). Jeg er heller ikke så nazi at jeg sitter og ser på klokka og mener det skal være fullstendig ro etter kl 19 på sekundet.

Ja, borring og banking i betongvegger er grusomt å høre på, men det er jo ikke alltid til å unngå. Jobber man sent, så er det jo kjipt å måtte vente en hel uke med å borre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat