Tråd: iOS6 - hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-12, 13:22   #6
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iOS6 - hjelp!

Jeg oppgraderte en iPhone, en iPad og en iPod fra iOS 5 til iOS 6 i går. Alle gikk uten problemer, og med alle apper* og innstillinger intakt etter oppgraderingen. Jeg har en «gammel» iPhone 4, og min subjektive vurdering sier at den har blitt raskere etter oppgraderingen; den har iallefall ikke blitt påfallende tregere.

Ben "lost my way" Murphy

* Unntak: Det eneste negative jeg har funnet er at Maps/Kart ikke lenger henter kartdata fra Google, men fra en løsning Apple har kjøpt og lagd selv. Selve Maps-appen er bedre enn før, men det hjelper lite når kartene er feil. Veldig feil. Den er helt ubrukelige i mange tilfeller; «nålen» havner ofte på feil sted når man søker gjerne et kvartal eller to unna, og da kan det være vanskelig å finne frem i en by man ikke er kjent i. Dette gjelder ikke bare Oslo, men byer i hele verden. Det gjenstår å se om Apple kan fikse dette i nærmeste fremtid. Det er ikke sikkert, men jeg håper jo at de har korrekte data, og at problemet bare skyldes at de bruker dem feil. Så nå er det noe mer tungvindte http://maps.google.com i Safari som gjelder.

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat