Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-12, 15:27   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spise selvplukket sopp?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Men hadde du sagt den var selvplukket før den ble servert?
Da er det helt greitt for meg for da kan jeg bare diskre la være å forsyne meg med soppen.

Det vet jeg faktisk ikke om jeg hadde gjort. Men jeg er jo en skravlebøtte (og en skrytepave ), så det kan jo hende det ville ha blitt nevnt, ja. Antakelig hadde jeg nok allerede før gjestene kom tatt bilde av soppen i soppkurven på soppturen og lagt den ut på FB.

Men jeg tror jeg ville Tenkt Mitt, altså. Tror jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat