Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-07, 21:18   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?

Jeg tror nok de fleste små barn kunne funnet på å gjøre det Ms. Lee's datter gjorde med meitemarken. Det var jo ikke for å være stygg. Se bare på markehistorien jeg skrev på PK idag, og JEG som er så glad i både insekter og dyr. Men når det først skjer, er det VELDIG viktig å forklare barnet at de må la insekter være i fred og at slikt ikke er greit, og da gjør de det som regel ikke igjen.
Min datter er veldig fascinert av meitemark. Hver gang det regner vil hun ut og studere dem. Hun ville alltid ta dem opp i begynnelsen, men jeg sa nei og forklarte henne at de vil være i fred osv, og nå bare setter hun seg på huk og studerer dem, rører dem aldri.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat