Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-12, 10:04   #21
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nasjonal IQ-testdag

Jeg tenker liksom at IQ er en fin ting, men det er ikke det som er viktigst her i verden. Det er mange andre ting som spiller inn. Leste for en stund siden at mensa ønsket minst etteller annet tall i iq for å være lærer eller for å komme inn på høyskole/universitet osv.. Da tenker jeg at det skal mye mer egenskaper til enn 120 i IQ til for å være en flink lærer eller flink lege f.eks. I min sønns bhg bruker de noe som heter MI for å kartlegge barna. Mange intelligenser eller noe slikt. Det er fantastisk syns jeg. Det viser at alle er flink i noe og at alle har en eller to spesielle emner de er veldig sterke på.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat