Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-12, 14:49   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor går grensen? Andres barn

Det er kjempevanskelig. Vi kjenner noen som har venner vi av og til møtte, der far virket ekstremt negativ, avvisende og ufyselig mot ungene sine, mens mor bare dekket over og var enig med alle som en værhane. Jeg uttalte meg der og da om ting som ble snakket om, men hadde ikke belegg for å 'gjøre' noe. Det eneste jeg gjorde var at jeg i etterkant sa at jeg ikke ønsket å komme på besøk da de var der, for det var så ekstremt vanskelig å overvære denne adferden. Det bare skurret. Senere fikk jeg vite at det hadde blitt reagert i bhg, og at barnevernet var satt inn. Disse bor langt fra mitt fylke. Heldigvis fikk noen sett mer enn oss.

Men å møte på 'avvikende' holdninger og kunne påvike er ikke enkelt, om man ikke får med seg nok, og det kanskje kommer plumps på.

Jeg følte der og da at jeg kunne hadde en veldig dårlig følelse, men det var en kort stund med mange mennesker rundt. Men jeg lærte litt mer av det, og er nok mer våken nå. Det er litt vanskelig å si noe mer om.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat