Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-07, 22:51   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Mannen min er dårlig på gaver - skikkelig dårlig. Jeg er like dårlig selv, så jeg skal ikke klage.

MEN han er generøs - han har kjøpt utenlandsturer 2 ganger i året til meg de årene vi har vært sammen (Nå er vi jo gift, så det blir jo litt annet, men likevel)

I tillegg kjøpte han løkhakker til meg for noen år siden. Jeg griner som en unge når jeg hakker løk - og i tillegg en storforbruker på løk, så det var veldig overraskende - i tillegg hadde han leitet etter en spesiell en som han trodde jeg likte - og det var jo gøy å få en litt designaktig løkhakker framfor en hvit plastikksak...