Tråd: Ekte UGGS
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-12, 19:00   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekte UGGS

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

UGGs er overlegen på komfort og varme i kaldt, tørt vintervær.

Tja. Det kommer vel litt an på modellen man har? De klassiske Uggsene er jo i grunnen dårlig egnet for snøvær uansett. De tåler ikke vann og sålene er noe av det glatteste jeg har eid (på linje med Dr.Martens). Det er ikke mye feste å snakke om. Ikke er de særlige bra når det kommer til støtte i såle og lest heller. Egentlig ikke så rart heller da Ugg Classic faktisk er strandsko for kalde surfeføtter

Men det finnes Uggs med grovere såler og det finnes varianter i skinn som er glatt (ikke semsket) og som er vanntett. Jeg elsker Uggs og eier fire par. Grunnen til dette er jo nettopp at de er varme og som å gå med tøfler. Som vintersko til større barn hadde jeg kun brukt de utenfor barnehage og skole, så varer de kanskje en sesong eller to.