Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-12, 21:11   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?

Jeg hadde telefonskrekk i mange år. Har et snev av det enda, men nå er det mer "liker ikke" og ikke "tør ikke", heldigvis. Så jeg kan godt ta telefoner, men jeg foretrekker så absolutt mail og sms. Jeg hater å snakke lenge i telefonen, fordi jeg ofte holder på med noe når telefonen ringer (middag, vasking, lekser, etc), men også fordi jeg kun har mobil og får vondt i hodet (og blir helt varm på ene siden av hodet) når jeg har snakket i tlf i mer enn 10 minutter. Handsfree hjelper vel kanskje på det, må få skaffet meg det. Men jeg er veldig glad vi lever i en tidsalder der jeg kan kommunisere via mail og sms altså. Håper barnehagen får et system der man kan sende en melding for å si fra at barnet har fri eller lignende, i stedet for at man må ringe. Er ikke alltid de tar telefonen heller, så da må jeg ringe og ringe.