Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-12, 07:40   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommunen legger ut filmer med bl.a. vårt barn på youtube..

Jeg kjenner tanken. OBOS legger stadig ut små filmsnutter av ungene mine i lek med masse andre barn. Det har vi aldri godkjent. Forskjellen er at vi ikke er spesielt restriktive på slikt og hadde godkjent hvis de hadde spurt, men det har de altså ikke gjort.

Både på skolen og i barnehagen har vi godkjent publisering, men jeg er, som sagt, bare middels nøye på slikt og har krysset av for "ja" uten å tenke over hvor mye jeg egentlig har godkjent.

Da NRK skulle spille inn en serie i nabolaget og bruke ungene i barnehagen hentet de inn godkjenning fra alle foreldre, og vi fikk et langt skriv om hva det skulle brukes til. Det var veldig ryddig.