Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-12, 14:12   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går grensen? Andres barn

Enig med Teofelia. Det at VI gjorde ditt og datt som små, viser jo bare hvor gale det var på sytti/åttitallet. Jeg tok bussen, gjerne med overgang til en annen buss, alene frem og tilbake til byen som seksåring, min bror lekte ute alene som 2-åring uten at mamma visste hvor han oppholdt seg og mye annet som jeg ikke engang orker å tenke på nå. Det betyr jo ikke at det er ansvarlig, langt ifra.

Det å gå på FEST og la barna være hjemme alene er i mine øyne helt hårreisende. Jeg opplevde at min mor gjorde noe lignende da vi var små, og det sitter i enda.