Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-12, 14:40   #28
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solskjerming til dette vinduet?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Nemlig. Da jeg kjøpte rekkehuse var det et stort, lyst felt på parketten der solen hadde tatt. Og det blir bakerovn når solen står på. Da er gode gardiner er must. Og de jeg har kjøpt varer herfra til evigheten. Og så synes jeg ikke 24 000 for plissegardiner til to dører, et stort stuevindu, fire vanlige vinduer, tre takvinduer og et gulv-til-tak vindu med skå var så himla dyrt ferdig montert.

Nei, det syns ikke jeg heller. Det var mange vinduer.

Vi byttet samtidig ut markisene fra 1979, så jeg syns ikke vi var særlig råflotte altså. Markiser til de to vinduene ville nok også kostet skjorta, men siden det blåser så mye hos oss så kom vi til at plissegardiner var et godt alternativ. Vi kommer til å kjøpe det til tre vinduer til når vi kommer så langt som til ytterligere oppussing og bytte av vinduer.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat