Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-12, 08:08   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jobbgarderobe!

Jeg anbefaler å begynne med en god basisgarderobe med nøytrale ting, de kan jåles opp og ned med tilbehør eller ett plagg med litt fancy pynt eller mønster. Da går det an å mikse og bruke de samme plaggene til forskjellige antrekk. Blant mine favoritter er ullcardigans fra Benetton, de går utenpå det meste og fins i mange farger. Cubus har også fine bomullscardigans, de var billige også.

Jeg bruker hverdagskjole + ullstrømpis + ullcardigan for tida. Eventuelt jeans eller skjørt + topp + cardigan. Da er det gjerne skjørtet eller kjolen som står for mønster og pynt.

De har billige og ok skinnyjeans også på Cubus. Kjoler og skjørt kjøper jeg ofte på Noa Noa eller brukt her inne.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat