Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 11:20   #7
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å skrive e-poster til politikere

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg sendte en epost til Svarstad Haugland ang. kontantstøtten en gang. Loven er utformet slik at trygdekontorene glatt kan "feiltolke" og dermed ikke gi brukeren den støtten han har krav på. Dette gjelder kun i et litt sært tilfelle, og det er uansett bare snakk om småpenger. Men jeg ville ha fram prinsippet, at loven er uklart formulert og åpner for feilbehandling. Jeg fikk bare til svar at hun ikke kunne sette seg inn i og uttale seg om spesialtilfeller. Hun tok med andre ord ikke henvendelsen min alvorlig og jeg ergret meg i lang tid.

Men da kan man jo ta det med i betraktningen når man bestemmer seg for hvem man skal stemme på ved neste valg kanskje.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat