Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 11:59   #9
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det å skrive e-poster til politikere

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men da kan man jo ta det med i betraktningen når man bestemmer seg for hvem man skal stemme på ved neste valg kanskje.

Det er jo klart, men det er uansett ikke sikkert at man i utgangspunktet vurderer å stemme på det partiet som vedkommende man henvendte seg til, representerer. Dessuten, mitt tilfelle var jo egentlig en liten fillesak i den store sammenhengen, og bør ikke tillegges så stor vekt, syns jeg. Dersom man derimot engasjerer seg i litt større og viktige saker, og får useriøse og dårlige svar tilbake, vil det helt klart virke negativt inn på bedømmelsen av det partiet vedkommende representerer. Samtidig kan jeg skjønne at det kan bli vanskelig for politikerne å svare på epost-henvendelser, dersom de etterhvert får veldig mange henvendelser.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat