Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-12, 15:26   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal Nav betale alle typer dietter?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes faktisk vi i større grad burde dekke dietter av i behandling av sykelig overvekt. Jeg kjenner ei som gikk ned masse med Eurodietten, hun fikk ingenting dekket. Hun kunne heller valgt operasjon som hun hadde fått tilbud om, og få den dekket, noe som ville kostet mye mer enn å dekke Eurodietten.

Ja, det vSr litt det jeg mente. Man må kunne gjøre en individuell vurdering og tilbudet bør være noe som gagner mennesket på best mulig måte, og dermed også samfunnet på sikt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat