Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-12, 10:24   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby med melkeproteinallergi

Jeg lager forresten alltid risengrøt på kokosmelk og soyamelk (funker sikkert bra med rismelk og, men den blir sikkert litt tynnere). Jeg synes personlig ikke det er like godt med bare soya- eller kokosmelk, kombinasjonen er en killer. Min mor bruker soyamelk med vaniljesmak (i tillegg til kokosmelken), det skal jeg prøve neste gang, elsker vanilje. Den grøten har jeg servert til mange småtroll (eldste sine venner) og de elsker den hele gjengen, egentlig merket de ikke noe særlig forskjell (jeg sa ikke noe). Lager riskrem av denne grøten til jul, blander den med soya- eller havrefløte og det blir helt perfekt.