Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-12, 17:28   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegaver på nett?

Jeg har kjøpt mye fra www.amazon.co.uk Der får jeg f.eks. wii og playstation spill til godt under 200 kroners grensa og da er det spill som koster 4-500 kroner på norske butikker. En god del leker er også mye billigere enn i norge.

Når jeg kjøper fra amazon(og ikke fra amazon marketplace) får jeg gratis frakt når summen over over 20 pund. I tillegg trekker de fra britisk moms, så jeg kan bevege meg opp mot 23-24 pund uten å komme over 200 kronersgrensa.

F.eks. kjøpte jeg denne til ungene i vår http://www.amazon.co.uk/Hedstrom-M08...8932239&sr=1-4 og den kom på ca. 190 kroner inkl frakt med den valutakursen som var akkurat da.

Ellers ser jeg også etter gode tilbud. F.eks. har br-leker 25% på alt til og med i dag for medlemmer av Club BR. Og det gjaldt også nettbutikken. Og før jul i fjor kjøpte vi masse lego fra pixmania når de hadde -30% på leker der.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat