Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?
Både mannen og jeg er mer praktiske enn vi er romantiske. Jeg har fått fine smykker, blomster, diverse massasje/aromaterapi/hudpleie-behandlinger, restaurantmiddager etc, men de gavene jeg har blitt mest glad for har likevel vært ting som GPS, telemarkski, primus, klatretau, ting i den gata. Jeg føler også at disse gavene kommer mer fra han og er mer personlig til meg, og at de mer "romantiske" gavene er slik som han har lest at det er veldig romantisk og riktig å gi, fordi det er noe "alle" kvinner ønsker. Jeg føler at det ikke blir helt ekte fra hjertet (bortsett fra den gangen jeg fikk en time med helkroppsmassasje på et spa-senter i gave etter å ha født vår datter, for da følte han virkelig at jeg trengte og fortjente akkurat det. Og det gjorde jeg )
MEN den ALLER fineste gaven han noengang har gitt meg var på 30-årsdagen, da fikk jeg lasik-operasjon av øynene. Jeg var veldig nærsynt før og hadde skjeve hornhinner, og nå har jeg perfekt syn. Jeg fikk stålsjokk med det samme han fortalte det til meg, for det var ikke engang noe jeg ønsket å gjøre selv. Jeg syntes tvert om tanken på å få øynene svidd av laser var veldig avskrekkende. Men etter overtalelse og ettertanke tok jeg imot gaven og har ikke angret et sekund!