Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 13:35   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å skrive e-poster til politikere

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg gidder sjelden å skrive e-poster til politikere, men jeg maser mye på at de jeg jobber for og med skal svare på de e-postene de får. Jeg synes det er greiere å sitte i programkomiteer eller drikke kaffe. :effektiv og resultatorientert:

Jeg er fryktelig glad for at kontantstøtten forsvinner. Takk og lov.

Jeg dulter litt på Mim.
Jeg er veldig glad for at jeg har en jobb der jeg treffer mange av de med innflytelse, at jeg får sjansen til å stille spørsmål og at de ikke tør annet enn å svare. Jeg vet også at veien er kort inn til regjeringskontorene om jeg deltar i en høringsrunde, noe en venninne av meg opplevde for litt siden. Hun skrev et forslag som ble sendt inn sentralt, 90% av det hun skrev ble stående som vår arbeidsgivers offiselle svar inn til en annen organisjon, og igjen 75% ble stående som denne organisjonens svar, og godt over halvparten sto igjen da regjeringens svar kom ut. Det viser veldig klart at det nytter å engasjere seg om det er noe man brenner for og kan noe om.