Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-12, 22:33   #18
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen synse litt om dette?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Matchende moebler? Tror jeg aldri engang har vaert inne i et hus som har matchende moebler. Bortsett fra sykehus og noen andre offentlige bygninger. Hvordan faar man det? Er det mulig aa ha saa mye penger for mye at man har raad til baade aa kjoepe alle moebler i matchende stil og fremdeles ha raad til alt det jeg heller ville brukt moebelpengene paa?

Man handler på Ikea.
Jeg ser jo at jeg ikke har peiling. Vi fant møbler vi likte når vi flyttet sammen og fortsatte med den stilen. Jeg har ikke byttet ut noe på 10 år, så det er virkelig ikke snakk om å kjøpe nytt for at noe ikke machet.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat