Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-12, 08:10   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Topp med innsydd bh

Jeg liker egentlig ikke å bruke bh. Før jeg fikk barn, gikk jeg uten bh til hverdags.

Nå har puppene flyttet seg endel nedover . Jeg liker fremdeles ikke bh! Jeg synes de er ukomfortable og et styr å finne "den rette". Stroppene glir av skuldrene, hvis jeg strammer stroppene hjelper det bare litt. Bh'en synes gjennom klærne selv om jeg velge "tshirt bh".

Jeg har ikke superstore bryst, før jeg fikk barn var det b-cup og etter er det en noe hengende c-cup. Jeg trenger ikke noe va-va voom løft, bare litt, så det ser naturlig ut.

Jeg har tenkt på topper med innsydd bh. Jeg har noen med spaghettistropper, men jeg ville foretrekke bredere stropper. Så, har dere noen å anbefale? Helst ikke 500+ kroners klassen, heller 2-300.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat