Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-12, 08:38   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Topp med innsydd bh

Jeg gjetter på at du ikke liker BH fordi du aldri har hatt en BH i rett størrelse. Det at BH-stropper i det hele tatt en noe du legger vekt på, avslører det, for BH-stroppene skal nærmest bare være til pynt på en BH som sitter ordentlig. Det er ikke de som skal holde verken BH-en eller puppene oppe. Det er det omkretsen og cupen som skal gjøre. (Hvis jeg skyver stroppene på mine BH-er ned på armene, så sitter BH-en fortsatt like pent og stramt på, og det er slik det er ment å være.)

Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom en skikkelig, ordentlig undertøysbutikk og få hjelp til å finne en BH som passer. (Det er nemlig mye vanskeligere enn man skulle tro.) Invester i én eller to supergode BH-er (ja, de er dyre) som sitter skikkelig, så kan du eventuelt handle mer på Ebay for en slikk og ingenting når du har funnet ut hva din egentlige størrelse er.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat