Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-12, 20:23   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe eller selge bolig først?

Det kommer helt an på markedet både der du skal kjøpe og der du skal selge.

Vi kjøpte først og solgte etterpå. Vi våget ikke å sitte uten hus, noe som lett kunne blitt realiteten her i kommunen hvor det er boligmangel.
Hadde jeg flyttet til hjembyen min hvor boligmarkedet er tregt hadde jeg solgt først og deretter kjøpt.

Å sitte med to boliger kan bli dyrt dersom det er risiko for at du ikke får solgt innen rimelig tid, men noen måneder med to boliger er ikke allverdens dyrt. Du kan få avdragsfrihet i mellomperioden regner jeg med.

Siden dere har funnet drømmehuset ville jeg nok kjøpt det før det forsvinner og så selge det dere har. Særlig siden det dere selger er mer verd.
I og med at det dere selger er mer verd er det veldig liten risiko.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat