Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-12, 08:16   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor høye hæler greier du?

Jeg kjøpte støvletter med 7,5 cm. og det ble for mye. Jeg føler at jeg balanserer og at det ser ut som jeg har en stokk fra bukselinningen og oppover ryggen. Støvlettene går derfor tilbake til butikken i dag. (Jeg er klar over at mange ikke lar seg stoppe av at ganglaget ser corny ut altså, men jeg liker ikke å se så funny walk-aktig ut selv).

Jeg tror min grense går på 5-6 cm, noe som vanskeliggjør skokjøp i 2012 når det tydeligvis skal balanseres høyt oppe. Hva er grensen din når det kommer til hælhøyde?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat