Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-12, 13:41   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogg for dummies?

Jeg hadde en blogg på blogspot.com en gang i tiden, mener jeg å huske. Jeg kjenner folk som har det nå også, og som det går bra med. Du kan jo starte opp en for å teste og prøve litt selv og se om du tror storebror vil synes det er greit? (Både jeg selv og Poden har blogg (på et domene jeg har kjøpt selv) som publiseres i Wordpress, og det synes både han og jeg går helt fint. Jeg har ikke oversikt over hvilke publiseringsverktøy de ulike stedene tilbyr.)