Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-12, 18:25   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Det kan jeg vanskelig forstå. Jehovas vitner tror ikke på et brennende helvete og de er veldig opptatt av å være høflige. De trenes opp i dette, faktisk.

Dette synes jeg var en litt merkelig kommentar. Mener du at JV er en spesiell gruppe som alle på bakgrunn av sin tro er hyggelige og høflige? For meg så blir det like logisk som å mistro en person som forteller om en kjip opplevelse med en ansatt hos Telenor, fordi disse har blitt trent opp i å være hyggelige mot kundene sine.

Jeg har ingen spesiell grunn til å tro at JV-folk er mindre hyggelige enn andre altså, men jeg tipper at det er der som ellers i samfunnet - forskjellige folk som er sympatiske i ulik grad.

Sist redigert av Irma : 02-10-12 kl 18:41.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat