Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-12, 08:59   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?

Dette er jo helt likt krangelen jeg hadde med min storebror når jeg var ti år. Vi satt på en ferge, og hadde to Donaldblader. Han suste gjennom sitt blad, og så insisterte hele familien på at jeg måtte gi fra meg Donaldet jeg leste i til ham, for vi kunne jo bare bytte, jeg kunne jo lese i det andre. Jeg kjenner fortsatt på hvor snurt jeg var. Dypt konsentrert og inne i en historie som jeg var. Så jeg stemmer for at du hadde rett. Men samtidig så hadde jeg blitt sprø av å sitte og vente uten avis. Men det hadde vært mitt problem, da kunne jeg funnet meg noe annet å gjøre, eller utsatt andre delen med avisen til et senere tidspunkt. Så jeg forstår begge, men er enig med deg.