Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-12, 21:39   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig utviding av foreldrepermisjonen

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Permisjonslengden er betydelig utvidet fra det den var for bare 7 år siden, og at det legges føringer synes jeg er helt ok.

Det skal du få lov til å synes. :raus:

Permisjonen var 52 uker med 80 % lønn i alle mine tre permisjoner. Så noen voldsom utviding har det ikke vært de siste syv årene.

Var for øvrig staten opptatt av at far og barn skulle få gode bindinger og at det skulle bli lettere for mor å dele likt med far, så hadde de lagt seks av fars uker til barseltida så foreldrene fikk være sammen. Det hadde vært supert både for førstegangsforeldre og for dem med barn, kanskje sjalu storesøsken, fra før. DET hadde vært et godt tiltak for familien, men det virker egenlig ikke som om staten er så opptatt av det. Det handler mest om å sikre mors karriere og den synes jeg jammen mor bør ta ansvar for selv.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat