Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.
Det føles litt feil å si det, men fem mill. er virkelig ikke masse penger. Skulle vi (som har fire barn) kjøpt et stort hus (stort vil si min. fem soverom, to bad, tv-stue og gjerne et eget rom/sted i huset til hundene) hadde de fem mill. forsvunnet veldig fort. Hus koster, og de går vel ikke for å være billige her vi bor.
Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.
5 mill. er faktisk skremmande lite i dag. Det høyres mykje ut, men det forsvinner raskt når ein først set i gang. For min det er det ikkje eit mål å bli heilt gjeldsfri, berre redusera til at eg har ein pen sum til overs kvar månad. No har ikkje me avskrekkande mykje gjeld, men med den føreståande oppgraderinga av huset vil den nok auka. Samtidig så er jo det ein invistering også då.
Eg er i grunn litt forundra over at så mange seier dei vil jobbe redusert/ ikkje jobbe. Kjekt der og då, men på lang sikt vil ein jo tape ganske mykje på det når ein ser på pensjon, skatt, feriepengar osv. Det å jobbe 100% er for meg å sikre framtida mi.
5 millioner er jo virkelig ikke mye å bli rik av, med dagens boligmarket, men vi ville blitt gjeldsfrie med 5 millioner, og det ville gitt oss mye mer økonomisk armslag enn vi har i dag.
Å slutte i jobben eller gå ned i stilling, hadde selvsagt ikke vært aktuelt.
|