Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-12, 12:12   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nei, men hadde ikke jeg trivdes i jobben min så hadde jeg ikke blitt i den heller. Da hadde jeg funnet meg en ny jobb. Det er jo virkelig ingen (i hvert fall svært få) som må bli i jobben sin?

Sant nok, selv om ikke alle bare kan velge og vrake heller. Noen bor jo også på steder med lite utvalg i jobber. For min del handler det også mye om arbeidstid, når jeg jobber fullt synes jeg at jeg ser ungene altfor lite, liker ikke at de må være i barnehagen og på skolen fra de åpner til de stenger. Mannen min er i en stilling han ikke kan redusere, så for ham måtte det blitt enten-eller, men han sier han glatt hadde sluttet i jobben om vi vant 40 millioner, og kunne reise mye mer, jobbe med ting vi brant for og bruke tiden på det vi ville.