Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 20:55   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Å gjøre bråkende oppussingsarbeid om kvelden er en uting, uansett om det er borettslag eller ikke.

Vi bor i selveiende rekkehus. For noen år siden, da naboen fant ut at det var en god ide å pusse opp badet ved å bruke tiden mellom 20 og 22 hver kveld sa jeg ifra. Det var veggen inn mot datteren vår og hun våknet.

Jeg har problemer med å se at arbeidstid er et argument. De fleste er ferdig på arbeid ca kl. 16. De som er ferdige senere enn det har som oftest fritid om morgenen. Det må være mulig å være ferdig med bråkete arbeid før vanlig leggetid for barn og i hvert fall når man har fått beskjed om at man er til plage.

Du har min fulle sympati.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat