Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-12, 15:07   #107
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Jeg hadde kanskje kjøpt meg bolig med utleieenhet, hvor jeg kunne leid ut til noen som kunne hjulpet meg med praktiske gjøremål, pass av ungene- rett og slett frigjort tid for meg. Ikke fordi jeg skal jobbe mer, reise mer osv, men fordi jeg hadde kunnet bruke tid til å hvile når kroppen krangler, og hatt tid og råd til å få nødvendige behandlinger og tilrettelegging for at jeg skal holde ut lengst mulig i jobb...

Mulig hadde jeg vurdert å fltte tilbake til området hvor eksen bor, så han kunne hatt ungene 50% (som om det hadde skjedd), kanskje hadde jeg klart å ordne så jeg kunne jobbe fullt de ukene ungene var hos ham, og redusert når ungene var hos meg. Tror det hadde vært gull for helsa.

Jeg hadde helt klart sikkert dratt på noen bedre ferieturer enn vi har råd til i dag, tatt en handlegalskapstur og kjøpt det vi hadde lyst på, men jeg hadde nok gjort det som hadde vært fornuftig på sikt. Kan hende jeg også hadde levd uten gjeld, nettopp fordi jeg er i en situasjon der ting brått kan snu seg, og da kunne jeg faktisk sluppet bekymringen om hvordan ting ville blitt hvis det faktisk endrer seg til det verre.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat