Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 21:15   #18
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bilen?

Aldri!

Jeg vasker klær - far vasker bilen(e).
Han er ikke like ivrig som han var da bilen var ny, men privatbilen er sjelden møkkete, så han gjør det forholdsvis ofte.

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Må bare fortelle:

Dersom min mann vasker bilen for hånd, bruker han 3 - TRE timer på å gjøre den ren utvendig . Jeg har prøvd å si at det ikke er nødvendig, han kunne heller delt opp tiden han bruker en gang og fordelt det på flere ganger

Tre timer er vel ingenting - på lørdag leste jeg 450 sider av "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson, lekte med ungene, drakk kaffe og pratet med naboene - mens far koste seg meg bilvask og polering ...
Den er ren og polert, alt som kan skinne skinner og far synes det er morsomt. Jeg synes det er greit at jeg ikke blir støvete når jeg skal inn og ut av bilen med unger, sykler og iting og tang

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat