Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-12, 02:38   #154
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Ja, jeg ser jo at vi ser på det på helt forskjellige måter. Jeg mener man kan bidra til samfunnet uten å måtte ha en fast jobb, ved å reise rundt og hjelpe, gjøre "feltarbeid", donere penger til organisasjoner og annet, at man ikke nødvendigvis må ha en fast jobb å oppholde seg på. Det er jo som jeg tidligere har nevnt, ikke nødvendigvis sånn at er man hjemme, er man hushjelp og har Glamour-maraton.
Jeg skulle jo selvsagt ønske jeg hadde en jobb jeg virkelig elsket, dog tror jeg ingen jobb hadde, for meg, vært mer verdifull enn å tilbringe mest mulig tid sammen med ungene, spesielt om jeg ikke engang trengte å jobbe for lønna. Men jeg skjønner jo at ikke alle tenker som meg og det er sikkert vel og bra.