Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-12, 10:52   #181
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, det er jo ikke mange jobber der man kan ta seg fri i alle skoleferier. Noen kan vel ta seg ulønnet fri, kanskje.

Jeg kan ta fri i de fleste ferier, hvis jeg vil. Jeg avspaserer vanligvis jula, påsken og en uke ekstra i sommerferien. Høstferien har en tendens til å legge seg i den mest hektiske perioden på jobb, så der velger jeg sjelden å ta mer enn et par dager fri. Det samme med vinterferien, som oftest. Men jeg kunne godt ha tatt fri, hvis jeg syntes at jeg hadde tid til det. Akkurat det samme gjelder for mannen min. Han pleier dessuten å avspasere et par uker mer enn meg på sommeren, slik at ungene har 5–6 uker sammenhengende ferie.

Vi jobber for øvrig begge i staten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat