Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-12, 21:32   #43
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.

Det hadde kommet an på summen om flere enn nærmeste familie hadde fått vite noe. 1-5 mill kunne jeg kanskje ha nevnt det. Noe særlig større enn det ville jeg forsøkt så godt jeg kunne å holde for meg selv. Og jeg ville i hvert fall ikke stilt opp i avisen!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Må jo presisere at det er snakk om en kvinnelig kollega, som prøvde å dekke seg under å være "morsom", men det faller liksom litt på stengrunn når man har sagt det tre ganger i forskjellige anledninger.

Det sier mye om hvordan hun ser på jobben du gjør. Den er ikke viktig, bare noe du pusler med for å "komme deg litt ut av huset".

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat