Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 23:13   #24
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dine ultimate filmhelter

Filmhelter (eye candy): Johnny Depp (selv i rufsete sjørøverhabitt), ovennevnte Ralph Fiennes, Hugh Grant (det er ett eller annet uslitelig der, selv etter å ha holdt samme stil i alle filmer) og Greg Kinnear. Sistnevnte er litt mystisk, men jeg mistenker det har å gjøre med likhet til en kjæreste jeg hadde en gang på 80-tallet, og som det tok det meste av 90-tallet å komme over.

Filmhelter (skuespillerprestasjoner): Johnny Depp, Hugh Grant (ja, ja, skuespillerprestasjoner eller ei, jeg liker i alle fall å se mannen, og ikke bare fordi han tiltaler meg utseendemessig), Jack Nicholson, Nicholas Cage, Willem Dafoe, Anthony Hopkins, Robert De Niro, Dustin Hoffman, Daniel Day-Lewis, John Malkovich, Al Pacino, Sean Penn ... Kunne nok ha ramset opp flere her, men det var disse jeg kom på.

HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat