Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 12:31   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmask

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Med de alternativene tror jeg at jeg hadde stolt mer på oppvaskmaskinen. Men med min oppvaskkunnskap med både varmt vann og skyllevann hadde nok det vært det beste alternativet. Om jeg hadde giddet i et barneselskap er en annen sak.

Også kaste en komfyr etter 12 år! Vi pusset opp kjøkkenet da jeg gikk gravid for åtte år siden, og jeg syns det er relativt nyoppusset fremdeles.

Vi pusset opp kjøkkenet for 13 år siden, det er ikke lenge siden ...

Jeg er ikke sikker på om min mor vasker opp lenger. Hun skyller og putter i oppvaskmaskinen. Fordi det er lettvint og hun liker ikke kjøkkenputlerier.
Pappa derimot an få vaske opp når han vil.