Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-07, 00:37   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Jeg vet ikke hvor du bor, Mandarin, men vi hadde "vanlig" V70, og den var et ork på glatt føre, især i glatte modbakker, i tungt føre samt i glatte sving. Vi bor på landet men kjører ikke offroad. Ville aldri kjøpe V70 igjen !

Bilen endte forøvrigt sitt liv i elva, etter at den (for 4. gang) kjørte utenfor. Verken mannen eller jeg er noensinne kjørt utenfor i noen annen bil, men i V70en klarte jeg det 1x og han 3x på de 4 år vi rakk å ha bilen.

Bilen i annonsen er jeg uhyre skeptisk til. Hvorfor kjørte den så lite i utgangspunktet ? Humbug spør du meg.

Vi har nå en XC70 og er storfornøyde, men det er en annen prisklasse.

I din prisklasse ville jeg gått for en Subaru Legacy eller Skoda Octavia. Den siste helst med 4-hjuls trekk. Hvis du kan leve med stygg bil er Subaru Forrester også en mulighet.