Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 22:50   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leie av bursdagslokale

Vi har i dag gjennomført bursdag med 14 gjester, og det er vel egentlig bare å konstatere at vår 80 kvadratmeters leilighet er for liten til så mange gjester.

Og på sengekanten i dag fortalte Snuppa om hvem hun ønsker å invitere i sin bursdag om 4 måneder. Det er altfor, altfor mange. Jeg har en sosial unge med et bredt kontaktnett. Bestevennene hennes går et år over henne på skolen, og hun leker like mye med gutter som jenter. Vi ønsker å være inkluderende, men hvor i all verden finner vi plass til å holde bursdag for 30-35 gjester i alderen 6-8? Alternativet er å invitere på tvers av logiske grupper.

Barnehagen leier ikke ut lokaler lenger. Sfo kan jeg aldri tenke meg gjør det. Jeg vet ikke om noe samfunns-/bydelshus i nærheten som egner seg.

Inviterer man alle jentene i klassen og lar det bli med dette selv om det utelukker 5 av de hun er mest sammen med?