Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-12, 23:20   #211
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.

Men tenk så kjedelig å bare gå hjemme å svive over tid. "Alle andre" jobber jo. Og man blir jo veldig isolert og får liten faglig input over tid. Ser på de jeg kjenner som ikke er i jobb, de blir jo bare særere og særere liksom. Og mer og mer navlebeskuende.

Jeg skrev jo ikke at jeg kom til å gå hjemme og svive. Har man så mye penger at man kan tørke seg i røven med tusenlapper, er det nok å gjøre. Jeg hadde reist mye, og jobbet frivillig med ting jeg brant for. Jeg hadde ikke satt meg ned og hatt Glamour-maraton. Det er ikke sort-hvitt, det her. Men det jeg kanskje hadde gjort, ved nærmere ettertanke, var å ta en utdannelse innen ernæring. Kanskje.

Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.

Da er man bra kresen på hva som er beboelig altså, evt sted. Ser mange flotte hus til rundt 3,5-4 mill i området her hver uke.

Du bo jo et stykke unna meg da, jeg snakker om her i området (vi flytter ikke ut av skolekretsen), her er det sjelden noe til under 6 mill, jeg har sett og sett selv. Kom over et hus til rundt 4 mill, men det måtte totalrenoveres og så helt jævlig ut.

Sist redigert av Dixie Diner : 11-10-12 kl 23:43.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat