Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.
Men tenk så kjedelig å bare gå hjemme å svive over tid. "Alle andre" jobber jo. Og man blir jo veldig isolert og får liten faglig input over tid. Ser på de jeg kjenner som ikke er i jobb, de blir jo bare særere og særere liksom. Og mer og mer navlebeskuende.
Jeg skrev jo ikke at jeg kom til å gå hjemme og svive. Har man så mye penger at man kan tørke seg i røven med tusenlapper, er det nok å gjøre. Jeg hadde reist mye, og jobbet frivillig med ting jeg brant for. Jeg hadde ikke satt meg ned og hatt Glamour-maraton. Det er ikke sort-hvitt, det her. Men det jeg kanskje hadde gjort, ved nærmere ettertanke, var å ta en utdannelse innen ernæring. Kanskje.
Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.
Da er man bra kresen på hva som er beboelig altså, evt sted. Ser mange flotte hus til rundt 3,5-4 mill i området her hver uke.
Du bo jo et stykke unna meg da, jeg snakker om her i området (vi flytter ikke ut av skolekretsen), her er det sjelden noe til under 6 mill, jeg har sett og sett selv. Kom over et hus til rundt 4 mill, men det måtte totalrenoveres og så helt jævlig ut.
Sist redigert av Dixie Diner : 11-10-12 kl 23:43.
|