Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 09:20   #5
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg har vel et moderat/høyt alkoholforbruk.

Jeg drikker et glass vin eller en halvliter øl ca 4 ganger i uken. Om jeg er i selskap eller går ut kan jeg strekke det til to. Jeg drikker uhyre sjelden mer enn to glass og jeg drikker meg ikke full.

Jeg kan ta et glass vin eller øl med barn til stede, vanligvis til middag når vi har gjester. Jeg drikker klart mindre alkohol med barnene til stede etterhvert som de blir eldre fordi jeg ønsker å understreke at man ikke må drikke alkohol for å ha det hyggelig sammen med andre.

De eneste anledningene hvor jeg absolutt ikke kan se for meg alkohol er om jeg skal kjøre bil. Og jeg serverer alltid alkohol om jeg har voksne mennesker på middagsbesøk. Jeg gjør ikke noe nummer av om folk vil ha alkohol eller ikke, og jeg har alltid et godt (og voksent) ikke alkoholisk alternativ (alkoholfritt øl, farris og/eller god eplejuice).

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat