Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 10:20   #38
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg vil karakterisere mitt forbruk som moderat. Og normalt. I ukedagene/kvelder før en hverdag drikker jeg sjelden, hvis jeg drikker noe er det et glass rødvin til kveldskos. I helgene drikker jeg typisk 1-3 glass rødvin fredag og lørdag.

Noen ganger i året, mellom 5 og 10 ganger omtrentlig, er jeg på fest ala julebord eller fest med venner uten at barn er til stede. Da drikker jeg mer, anslagsvis omtrent 1 flaske vin. Gjerne en god blanding av cava og rødvin. Jeg drikker gjerne slik at jeg kjenner det, men jeg vil beskrive det mer som brisen enn som full. Jeg er ikke noe glad i å kjenne det dagen derpå.

Apropos alkoholfrie alternativer: For ikke lenge siden var jeg på en offisiell åpning og en liten representasjonsgreie etterpå. Der ble det servert alkoholfri eplemost, den var skikkelig god, en av de typene man får på polet. Anbefales!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat