Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 10:35   #53
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg har vel et unormalt lite alkoholforbruk, vi greier ikke å ta unna de flaskene mannen vinner i vinlotteriet engang og jeg bruker aldri kvoten min når jeg reiser utenlands. Vi snakker om 1-2 glass et par ganger i halvåret. Jeg synes også det er normalt å drikke 1 glass nesten hver kveld. Og jeg synes det er normalt med utepils nesten hver dag i sommerhalvåret. Og jeg synes det er normalt med tørke i uka og rotbløyte en og annen helg selv om det er mindre sjarmerende for voksne. Og det er normalt med lite i ukedagene og et par flasker vin i helga.

Jeg synes det tipper over i unormalt idet man drikker så man er påvirket utenom helg eller festlige lag.