Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 10:38   #56
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg kjører veldig ofte når jeg er ute med jobbfolk eller venninner og har aldri opplevd noe press i forhold til at jeg da må være edru. Sånn har det i grunnen alltid vært siden jeg sjelden gidder å styre så mye med alternativ transport og denslags.

Mulig jeg er for lite touchy. Sånne fraser som folk kommer med hele tiden om ting og tang er sjelden noe jeg tar personlig innover meg. Jeg tror det ikke folk mener sånt så alvorlig og da gidder jeg ikke ta det alvorlig heller.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat